In i dimman...

....och den lättar inte förrän framåt tisdag natt. SUCK! P-fest i söndags. Helt vansinnigt! Massa alkohol, massa pengar spenderades, blev massa full och håller tummarna jättehårt för att det inte var jag som spydde på bordet! Är fullt medveten om att min arbetsplats är komplett oförmögen att behålla en hemlighet, så mina små utsvävanden på fyllan hade nått den innersta kretsen på två och en halv sekund blankt. Men ja ä int´bitter! Jag är skitnöjd! Hade roligt som få (till och med de timmar jag glömt bort)och var inte den enda (tack och lov) som var mer än nödvändigt full. :)Så det kan gå... Och bra gick det! Och hem gick jag tydligen också...fast det har jag glömt bort...

Är det på sin plats att de någon om ursäkt så gör jag det här. Känner någon att jag var väldans berusad och otrevlig som jag glömt bort så...: Förlåt, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde!

FAN! Jag som inte ens borde dricka överhuvudtaget.. Va doktorn ska bli arg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0