Spontan ska man va...

...har jag hört. Så på mitt alldeles eget charmerande, en aningen överilade sätt bestämde jag mig PoffJättesnabbt för att det skulle vara en bra idé att skaffa mig ett par kattungar. Men finns det några katter i eskilstuna eller?? NÄÄ! Liiite besviken. Kan iofs vara så att jag är en aning kräsen, pojkar ska det vara, två stycken bröder och helst mörka i pälsen. De måste ju matcha inredningen i lägenheten. Dumt om de skär sig mot väggarna och soffan...

Jag som till och med var beredd att donera ett hörn av mitt sovrum till allehanda kattsaker och en kissesäng! Men närå... Jennie ska inte ha kissar, hon får bara dammråttor.

Så...har du ett par kattungar över i närheten av eskilstuna kan du väl höra av dig? Lovar att mata dem med jämna mellanrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0