10 orsaker att Älska

Vänner, familj och andra fabulösiska människor... 

  • Jag älskar hur ni får mig att le ibland fast jag inte vill
  • Jag älskar hur ett enda, fånigt ord får en att skratta i all evighet
  • Jag älskar att interna skämt livar upp april-dagar när det haglar
  • Jag älskar hur ni som inte behöver bryr er ändå ( ni som bara lägger er i älskar jag INTE )
  • Jag älskar hur en kaffe på stan kan vara dagens bästa
  • Jag älskar hur flimmerhåren dör sakta men säkert när vi har tråkigt
  • Jag älskar att ni är bittra när jag är bitter
  • Jag älskar hur mitt sugiga morgonhumör kan försvinna av en blick
  • Jag älskar att ni som vet mina brister kanske anklagar mig, men inte dömer mig ( kommer alltid göra detsamma för Er )
  • Jag ÄLSKAR att jag får vara en surfitta utan att hängas för det!!!

Jag är inte bara bitter, jag älskar också...JAG ÄLSKAR ATT VARA JAG!!  MOAHAHAHAHA!!!


Kommentarer
Postat av: Shanin

Älskar dig fast du är en surfitta =)

2008-04-26 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0