Beklagar, Gud är på lunch!

 Tydligen har han tagit långledigt också....för även om jag är ateist så vore det väl jävligt skönt att skylla allt dåligt på nån annan ibland. Funkar liksom inte längre att skylla på nåt syskon, hunden eller gubben i lådan. Vore bra att slippa ta på sig ansvaret, skylla ifrån sig och bara slappa i fåtöljen.. "det var inte jag, snacka med Gud" Nu är det ju inte direkt så att jag har gjort någonting just idag som jag behöver slippa ifrån, var bara en tanke...

Sååå skönt att jobba idag, hade att göra hela kvällen, hann med en och annan rökpaus men fick massa gjort i köket. Så det ska vara. Borde rulla på hela tiden jämt så man slipper fundera på vad man ska göra härnäst.. är alltid skönt att slippa tänka. Det måste man ju ändå göra hela tiden åt de som inte klarar av det själva. Och det, mina vänner, är nästan en heltidstjänst i sig!

( Ingen glass till K idag....nåt fel på våran glass eller?? Hon dissade. :) ) Och nu är hon omnämnd också. ;)

Har en trasig kruka, ett vardagsrum som luktar spya eller blöt, sur jord....eller en blandning av båda. Spännande...spraya med AJAX imorgon. Orka inatt!! Testa limma....

Alla är visst ute ikväll har jag hört...oftast är det där "alla" konstigt nog aldrig fler än två, tre stycken. (Har du sett den där filmen?? Alla säger att den är jättebra! Jaha, vilka är alla då? Ja, du vet...Anna och Kalle... ) Men ikväll är det inte så...ikväll är nog verkligen alla jag känner ute. Hoppas de har kul och tröstar mig med att jag åtminstone inte kommer vara bakfull imorgon.

Avancerat luckhäng... (är det förbjudet i någon lag? Jag tycker det är najs!! I min lucka får alla hänga...med IQ-gräns såklart )

Beklagar, Gud är på lunch. Men JAG är ju här i alla fall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0