Det glittrar, Stefan!!!

Alla som känner Stefan känner Stefan. Alla som känner honom vet att han är en ganska så trevlig ung man med högst underliga idéer emellanåt. Han måste tamesjutton vara den mest sexistiska homosexuella kille jag vet. Skrattar ihjäl mig... "Alla tjejer ska vara strl 1 och gå i högklackat och glittringa klänningar" Helt fantastiskt. Om jag någon gång i framtiden får en dotter ska jag hålla henne lååångt från hans dömande blick och glittriga ögonskuggor. LÅÅÅÅNGT.  Om jag däremot får en son...ja...då ska jag...eh...Då måste jag nog fasen hålla honom långt borta också. Hehe... ( Har nog sett hur vår repan-kille såg ut på julfesten. Massa snygg, men även massa glitter. Läskigt för nån som mig som drömmer mardrömmar i rosa och är rädd för bling bling och tindrande grejer )

Vill även poängtera innan folk får för sig något annat och börjar snacka en massa skit (som det brukar bli): Det här är INTE något elakt påhopp what so ever mot Stefan. Jag GILLAR honom STARKT och han vet att jag bara skrattar åt hans skumma syn på tjejer. Det är liksom en del av hans charm... :D

Till Stefan: När du blir stor och ätit havregrynsgröt till du är en 1a ska du få en glitterklänning av mig. LOVAR!!! :D


Kommentarer
Postat av: Glitterbögen nästan stl 1

Jag väntar förväntansfullt då!!

2008-04-06 @ 16:59:40
Postat av: Jennie

bara att säga till, killen, så ska jag skramla fram en stass åt dig. Men då vill jag se dig i den och mde bildbevis, ok? :D

2008-04-06 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0