FIT!!

Fan vad fit jag är!! Cyklat till sundbyholm och tillbaka idag. Var döende halva vägen kändes det som och ångrade grymt mycket mitt dumma förslag... Skapligt ont i rumpan, JÄVLA hårda sadlar!! Aldrig påstått att jag har nån kondition i alla fall, för fy fa-an vad jobbigt det var!! Kommer inte ihåg att det var så hårt tidigare, cyklade faktiskt var och varannan dag fram och tillbaka dit när jag jobbade där fem eller sex somrar i sträck. Kan det ha varit ungdomlig dumhet som fick en att stå ut då? Idioti...otränad....tappa andan...oooont...Känns fasen inte som om jag kommer kunna sitta på mycket länge...STRETCHA!! Men damn vad duktig jag känner mig nu...Ny tur på söndag innan jobbet sägs det....får väl se hur det blir med det... Nån som vill hänga på och trampa fram i kärringfart och dricka kaffe i blåsten?

Cykla fortare för fan!! Det är ju inget man önskar...
image72


( även om min rumpa KÄNNS minst lika svullen efter den där turen...SUCK )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0