Hehe, mera Judy Blume!!

Hehe, nu e jag och Stefan också 14 år!!! Satt på en rökpaus på min balkong när vi ser ett potentiellt kap gå nedanför. Kom ihåg att klockan var ca 23.30, ingen såg ett skit, men busvissla är tydligen kul, så det gjorde Stefan och sedan duckade vi snabbt som fan och tokfnittrade som två 14åringar. Haha, vi är sååå töntiga!! Körde dessutom en repris, visslade igen och duckade lika fort och fnittrade ännu mer. Sedan satte han sig i en vit voilvo och brummade iväg utan att få veta vilka enormt mogna 20-plussare som visslade på honom mitt i natten. Hehe...dags att bli stor nu? Nääääe. :D

Kommentarer
Postat av: Jeanine

Japp...det är sant..ja hörde dem.. sååå töntigaa :P

2008-04-08 @ 19:14:54
Postat av: Josephine

now were even=)

2008-04-09 @ 23:22:24
URL: http://andreajosephines.blogg.se
Postat av: Josephine

inget personligt =) jag skrattar tilochmed åt mig själv efteråt...precis som du säger så är det på statt....håll utkik efter filmer från festen du missade...

2008-04-10 @ 00:38:29
URL: http://andreajosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0