Karatefylla

Har ofta undrat vad den där låten som spelas om och om igen på jobbet har för innebörd. Killen sjunger om en karatefylla....och nu vet jag vad det är. Måste kommit i närheten av det igår i alla fall. Var pinsam fjortonåring-full, kommer inte ihåg vad jag gjorde eller varför eller vem som var där... Detta är härmed en offentlig ursäkt för mitt pinsamma beteende!! Till er alla från mig alla...en riktigt god jul, blaha. Hann liksom aldrig riktigt fatta vad som hände. Ena sekunden satt jag i parken med en öl och hade det lugnt och trevligt, nästa känns det som jag gjort bort mig rejält och blivit dyng-KARATEFULL!! Ska sluta med det här...tål ingenting längre juh...Måste omvärdera mitt alkoholintag och inse att jag tydligen inte kan hälla i mig samma mängder som förut utan att försvinna in i dimman för att komma ut på andra sidan med ris i håret och trasiga byxknän. OMG vad jag är 14!!!!! Bjuder på det... Nästa gång jag blir sådär full och jobbig: KASTA UT MIG!! BUMS!!

Torkan är över....tack gode jösses för regnskurar ibland.

Kommentarer
Postat av: emma

söt är du!!

2008-04-24 @ 02:39:57
Postat av: kallslinkan

Ha ha ha ha, ja, du va verkligen i gasen!! Fattade inte riktigt vad du prata om alla gånger, men du verkade ha trevligt i din lilla egna dimma så då antar jag att allt e ok. Pusssssssss

2008-04-24 @ 09:41:34
Postat av: Jennie

Kan ju meddela att jag inte ens visste vilka jag träffade. Anneli var lite otippat, Emma kom jag ihåg... Men vafan....såhär TVÅ dagar efteråt har ångesten släppt. Till nästa gång. Ses i dimman då...

2008-04-24 @ 11:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0