Man är väl utbytbar

Om en clown kan göra mitt jobb och en pilot är för dyr för att anlita, betyder det att jag kan flyga planet till USA kanske? Så får nån annan skala morötter och snurra i grytan... Låta bra.

Har backat till högstadiet idag. Utvecklingssamtal med chefen. Kändes som när man var 15 och skulle träffa fröken... The Green Mile till logen, dead man walking, kom och rädda mig!! Fast...var inte så farligt...jag hotade chefen med min mamma om han var dum. Tror det funkade, han va snäll. Inte visste jag att min mamma var så skräckinjagande och respektingivande. Hon som är så söt....

Eller är det för att JAG är så söt? Eller elak och bitter var det kanske....eller nåt. Eller VÄLJA vem man vill va snäll mot?

För du står kanske inte på min prio-lista dummo!!!

Tar tid att krångla sig in där...vaddå komma in? Komma knappt ut. Om du inte är dum och korkad, då får man en frisedel och sparkas ut fort som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0