Paparazzi!!!

När SJ alltid alltid alltid sprang omkring med sin digitalkamera förr i världen och fotade allt, ingenting och alla kunde man ibland få ett smärre tokspel på henne. För INGEN vill väl få en kamera upptryckt i ansiktet i tid och otid? Sedan kom dagen då jag själv försågs med en digitalkamera...och jag ber så heeeemskt mycket om ursäkt, SJ!!!! Det ÄR grymt kul att irrriterande bevara varenda litet ögonblick i folks liv! Så länge jag själv slipper fotas.... När SJ flyttade från stan tänkte jag bli ny-paparazzi och lite ta över hennes roll. Det funkade i ungefär två veckor, sen glömde jag kameran hemma jämt. Gick åt helvete... Jag skäms...

Ikväll har jag kameran med mig...men arbetspasset som skulle sluta nio fortskrider visst till elva, så EB;s finfina uppträdande på Grappa missar jag. Men smart som jag är skickade jag med min digitala älskling med SL. HON får fota!! Fint.... Så lägger vi upp på bloggen senare. :D

JAG VILL OCKSÅ VARA PAPARAZZI SOM SJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0