Tack å Tack!!

Jag har sååå söta vänner!! Anneli kom förbi imorse med present till min systers son. Så sött! ( tom moster fick present i apsnygg bordellpåse som står som prydnad i tv-hyllan ) Utan att ens behöva, har vännerna gjort lillkillen till allmänt intresse och engagerat sig sååå. Ni e gulliga, även om jag varit tjatig om bebisen så lyssnar ni. Tack för det!! Anneli, Sandra, Emma....alla engagerade, inga onämnda e glömda.

Dessutom var hon oförskämt snygg när hon kom hit när jag och syrran sitter i ful-kläder med kiss- och spyfläckar på. Haha, kasta det i ansiktet på mig bara. :D

Solig, fin dag. Promenerat och ätit glass. Massa mys. Borde dricka syrliga drinkar utom hus. NAJS!!!


Vännerna är de som vet allt om dig, men tycker om dig ändå.


Kommentarer
Postat av: Sandra J

Men bild då!!! =)

2008-04-03 @ 21:26:41
Postat av: Sandra

Bild på bebben såklart!!!! =)

2008-04-04 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0