Träffade en kille...

...utanför porten. IGEN. Men ofarligt, var bara Stefan som ville socialröka...halv två på natten. Efter en mycket givande msn-konferens med SL och sedan även 3-way med SS var det visst dags att röka och eftersom avståndet är odörskämt kort går det bra att röka ihop. Tillsammans. På trappan. Mitt i natten. Kallt var det...och trött var jag. Och SS var på väg att dra igång en masstämning mot Ikeas homeplanning-system på nätet. Bäst att få ut honom så han får lugna ner sig....

Får Hoppas SL,s huvudvärk försvunnit så hon slipper sminka sig lika mycket idag ( inte för att det inte är fint, utan för att det är jobbigt att behöva sminka sig för att fejka välmående ) KRYA PÅ SIG!!

Jag tänkte jag skulle skaffa mig en hobby...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0