Tur som fan att det regnar!!!

Annars hade jag varit ännu mer bitter över att jag jobbar på valborg, årets bästa helg. Ingen större skräll i och för sig att det regnar, gör det ju varje år på valborg, men ändå. Känns lite mindre ont i hjärtat att jag missar bras-helvetet om det ändå ska vara blött blött blött ute... Tänkte flambera något....tända eld på en soptunna....kedjeröka...ELDA NÅNTING ÅTMINSTONE!!!! Men jag är för trött för att bry mig. Eskilstunas tröttaste Statt*****! Ont överallt och saknar minst femton timmars sömn är jag övertygad om. Uppmuntrande att veta att hela sängen är full med tvätt som måste plockas in innan jag kan sova. Om jag inte slänger ner skiten på golvet och hoppas att det inte var sååå längesen jag dammsugade.... Tiden går långsamt nu....vill bara få städa och gå hem. det här kökets väggar är försedda med spik idag som bara verkar krypa närmare och riva upp sår överallt...ONT!!

Har du ont i halsen? För det har jag...TRÖTT Å DÅLIG! STACKARS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0