Uppskuren

Allvarligt skadad. Klämde mitt finger och fick ett mikroskopiskt klämsår på ringfingret. Nu kommer jag sldrig kunna bära vigselring...synd... ( eller så syns såret knappt, men det gjorde ont så jag gnäller lite ändå )

Fasen vad lugnt idag. Promenerade med mamma och bebis på stan idag. Svängde in på Statt på order av AJ och tog med underverket in på perran. Ska börjas i tid och lika bra han börjar orientera sig där nu när han uppenbarligen adopterats som ställets nya maskot. ( enda maskot vad jag vet )

MG va ute och var renlevnadsmänniska och kom upp på några koppar svart kaffe och cigg. Det ska vara en bra diet har jag hört....sen kom SS och grät och skrattade om vartannat till dvdn... Tänk att de har så snälla föräldrar... När får vi kaaaffee då??

Avslutade kvällen med en numera traditionsenlig ( tre dagar i sträck räknas som tradition va ) msn-konferens med SL. Inga världsproblem lösta idag, dock en del hälsofrågor.

Då ska rumpan ALDRIG sluta skaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0