Vafför får inte jaaaag vara sjuk???

Huvet dunkar, ögonen bränner, känns som om halsen kommer åka på en smäll...men är man inte sjuk kan man inte vara hemma var god gå till jobbet, tack! Dessutom är jag för dum för att säga nej, jobbar alltså även på julafton, min julafton allså, valborg... Jag som längtat efter att få firas valbiorg sedan jag var femton. Har jobbat VARJE valborg sedan dess. Suger. Förra året tog jag ledigt men då firade jag på akutvårdsavdelningen med fem gubbar som drack lättöl framför sportextra eller nåt. Massa dåligt!! OSOFT!! Tänker kräva att vi flamberar något på onsdag så jag får se NÅT som brinner...

Nä, skära kyckling och kallsvettas lite till. NÄR FASEN SKA JAG BLI SJUK DÅ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0