Bitterfitta.se

Okej, i allmänhet funkar folk såhär: Andra människor är ärliga och bra tills de visar sig annorlunda. Jag funkar inte riktigt så. I mina ögon är resten av världen idioter, falska och dumma tills de bevisar motsatsen. Kan tyckas att jag förlorar en massa på det och att det är jag som är idiot och inte alla andra, men tro mig, så är det inte. Jag tjänar en jävla massa energi på att inte gå runt och bli kompis med alla och sedan få reda på att de inte är något att ha och har blåst en hela tiden. I gengäld får jag vänner som är äkta, lojala, som jag trivs med och som inte slösar min tid. Det kanske betyder att jag inte har 358 vänner på facebook, men what?? Jag slipper i alla fall spela och låtsas att jag tycker om personen som sitter mittemot mig under lunchen. Fint va? :)

Jaja, jag har också varit som "allmänheten" en gång i tiden. Men sedan dess har jag lärt mig den hårda vägen att man inte vinner ett dugg¨på att göra varenda människa man möter till sin bästis...

Ni som är på riktigt för mig, ni vet om det....

Undra om jag kan få mitt människohat klassat som arbetsskada? Skulle få ut grymma ersättningar på det i så fall...

Jag må vara cynisk, men ärligare än mig får du leta efter. Jag må vara bitter, men tro mig, förtjänar du det kommer jag ge dig guld.

Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

vilken tur att vi är syskon, då måste du tycka om mig. :)

2008-08-11 @ 01:31:39
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0