Jag tvivlar på att ni bryr er...

...men OM någon mot förmodan skulle undra och sakna mina blogginlägg så beror min frånvaro på att min dator har dragit på sig gonorré, syfilis, hjärnhinneinflammation och ebola, a.k.a. supervirus som inte går att få bort, vilket i sin tur leder till att jag inte ens kommer ut på msn så jag kan kommunicera med folk (telefon är ute tydligen) eller kolla min mejl. Lätt handikappande. Till råga på allt verkar min mobil lida av samma åkomma. teknikens värld är underbar...suck...

Om du visste vad du hade hittat hade du inte lämnat det på marken. Då hade du plockat upp det som inte såg mycket ut för världen och fått veta att det var en skatt. Lurad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0