Livet har ingen rewind-knapp.

Det är mod som flyter i mina ådror. Andra skulle kalla det vin men jag vet bättre. Det är mod som buteljerats och säljs i kommersiellt syfte. Helt plötsligt älskar jag kommersialism och tror jag ska ta en klunk till. Mod...

Har haft två lediga dagar i sträck nu. Har inte gjort mycket vettigt, spenderat lite onödiga pengar som vanligt, ätit tryffelrisotto (som borde buteljeras och säljas som lycka, för den var väldans god) spenderat lite tid med familjen, aka mamma, syrrorna å lillbebis och uträttat lite tråkiga vuxenärenden. Tiden går fort och vet inte om jag ska skratta eller gråta över att inte göra ett dugg produktivt av den lilla lediga tid jag har. Men vafasen...orka göra någonting jämt.

I mina ögon är du vackrast när du är nära, på långt håll ser du så dimmig ut och det värker...

När jag dör vill jag inte ångra något jag gjort, bara det jag aldrig gjorde.

Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

stolt över dig syster :P fast d var vinet,,,

2008-08-27 @ 23:10:00
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0