men gör något produktivt människa!!

Ja....alltså...jag alltså. Sitter på jobbet utan minsta tillstymmelse till lust att jobba. Började fint med att grovstäda köket. Stekbordet såg för tragiskt ut och ugnen såg man fan inte ens genom rutan på....överjävligt. Denna lilla procedur tog mig två timmar ungefär....sen åt vi. Och nu är jag för mätt, trött och lat för att resa på mig. Lunchgästerna får vara utan mat imorgon, orkar inte bry mig tror jag... Gå till McDonalds... Det ÄR faktiskt inte hästkött i hamburgare...

Dessutom blåste jag mig själv när jag köpte nya byxor igår...varför trodde jag att det var okej att köpa byxor utan att prova dem först? Obra...

Aja, satt en sväng på strömsholmen och lyssnade på den brabraiga musiken igår. Fint det där... Öl och vin i plastmuggar, classy som fan, ingen risk att slå sönder nåt...fint....

Om någon är intresserad så har jag visst gått och skaffat mig sambo också.... Så för alla er som brukade tro att det bara är att ringa mig så har man en sängplats så är den platsen upptagen för ett tag framöver. CarroN och jag ska trängas i min tvåa några veckor, ingen av oss är ju knappt hemma ändå... Hoppas hon är bra på att stryka... UTNYTTJA!!

Om man inte orkar behöver man inte och behöver man inte ska man inte men om man måste så är det nog bäst att göra det ändå...

Nä....hacka gurka eller nåt kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0