Mojs i hela hjärnan

Jeeei...så blev man äntligen ledig två dagar efter att ha jobbat sjuk i fem dagar. Visserligen skönt, men man blir ju så grymt uttråkad fort. Kan ju inte ens springa runt och hänga på uteserveringar när det regnar. (Visserligen älskar jag regn, men tror inte det främjar mitt tillfrisknande att sitta ute i regnet och bli blöt inpå bara trosorna.) Tänkte jag skulle sova halva dagen idag, men någon blåste mig och jag vaknade alldeles av mig själv halv sju imorse. Vad är det med det, liksom?? När har jag någonsin vaknat så dags av mig själv och varit klarvaken?? Så surt.... Betyder massa fler timmar att underhålla sig själv på. Någon som har tips på tidsfördriv?

Imorgon tror jag att jag måste ta tag i en massa aptråkiga pappersgrejer, skicka ditten till datten och leta reda på grunkan för att skriva på och sända till whatsoever. Ujuj...inte peppad för sånt. Ska fasen ta och skaffa mig en sekreterare alternativt revisor. Någon intresserad av tjänsten? (Jag betalar skitdåligt och du kommer förmodligen inte hitta någon som helst ordning i mina pärmar, men jag kan laga god pastasås om du är hungrig och i värsta fall har jag pizzerian utanför dörren)

När det snurrar som det snurrar stannar det sällan där det borde stanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0