Pass it forward

Jao...så skönt att vakna ännu en morgon och veta att jag spenderade hela kvällen igår hemma, somnade i skaplig tid och mår bra idag. Vet en hel del som inte gjorde det. Era stackare...

Vi ha för närvarande tekniskt fel. Uppgifter kan därför inte lämnas. -Swedbank. TYPISKT!!

Det var en massa saker jag skulle göra idag...kan bara inte komma på vad. Fattar inte. Hur fan kan några enkla vardagssysslor försvinna ur huvudet på mig bara sådär?? Misstänker en allvarlig spricka någonstans i hjärnbarken och att det är där allt viktigt kom-i-håg rinner ut. Kan ju inte ha det såhär. Ta mig ner på stan och köpa silvertejp och laga barken....suck...

Skicka lyckan vidare och du kan både ha kakan och äta den.


misstänker att dte var här nånstans jag skadade hjärnbarken


Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

Rymt från cirkus?

2008-08-29 @ 03:58:42
URL: http://diamondintherough.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kolla dig i spegeln stumpan så ska du få se....vi har samma mamma och med lite ljusare foundation ser du nog likadan ut ska du se. ;) Puss.

2008-08-29 @ 11:11:45
URL: http://nothingbutchaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0