snurrslofs

Ja jävlar... det är tur att man är så jävla snygg när man nu tydligen inte är teknisk. Ännu en gång har min dator dragit på sig allehanda virus och sjukdomar och beter sig som en hormonstinn tonårsgrabb, helstissig. Sandras bättre...eller sämre...eller wharever hälft har försökt sig på upplivningsförsök förr och den h'r gången var det också han som kom med plåster. Få se om det hjälper bara. hann inte riktigt pyssla klart inna jag gick till jobbet.

Om jag kommer hem ikväll och datorn vägrar fungera lägger jag in både mig själv och den på avdelning 19 imorgon för då blir jag knäpp.

knäppikblnäppfksdknäppdsjblurriblurrknäppiabdhaPSSSSSSCHHHHHHHHH

Ibland har jag bara tråkigt, okej!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0