Fan vad det blåser nuförtiden

Hmm...jag har tinnitus i hjärtat. Det tjuter där som fan. Har alla såna ljud eller är det nåt fel på mitt? Jag kommer ihåg en gång runt -97 då spelade hjärtat musik. Tror det var nåt med Bon Jovi, men det var bara en låt... Det var nog efter det som vinden kom och svepte med sig tonerna. Det var nog efter det som blåsten kom. Det blåser i mitt hjärta. Och fatta själv...om man sitter för länge i drag kan man få nackspärr, eller vagel i ögat, eller vad det var... Då är det fan inte så konstigt om man får tinnitus i hjärtat! Det är liksom lite vakuum i min själ.

Kom och sjung en sång för mig, ta med dig din gitarr...

VARNING! Feldosering av läkemedlet kan leda till repor på hjärnbarken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0