Världens friskaste sjukaste jag

Har haft alla knepiga åkommor man kan komma på...men har nog sjukanmält mig sammanlagt två gånger från jobbet på två år. Idag är jag världens dåligaste och har inte rört mig från soffan på hela dagen. Sandra upplyste mig om sin middag för kvällen, jag upplyste henne om min; tio ostbågar och nudlar. Vem fan orkar laga mat när man har hela jävla afrikanska stammen och deras bongotrummor boende i huvudet och både öron och hals hatar en mest av allt?

Syster och bäbis åkte till örebro idag, sen vidare till karlskrona i helgen. Lagom bittert. Vill också åka hem till Karlskrona och hälsa på... Jaojao....

Lite nya bilder på söta söta TonTon. Håll i era döttrar, för här kommer han. :)


Jag å älsklingen


Hans bästa kompis, pojken i spegeln.


Hehe...skön

Kommentarer
Postat av: Josephine

vilken söt bild på er två=)

2008-08-14 @ 15:37:22
URL: http://andreajosephines.blogg.se/
Postat av: Jeanine Denise

va fiiiiiiiiiiiiiiiin min pjk ärrrr.

2008-08-17 @ 01:05:24
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0