En sån där alldeles fabulösisk helg

Jag är förvånansvärt nöjd med min helg. Inte för mycket utsvävelser, men ändå fantastiskt trevliga kvällar med underbara vänner. Det är i de små sakerna man ser vad som är viktigt...en cigg på terrassen, ett glas vin till vänster, Anneli till höger, en öl efter jobbet med arbetskompisarna, harmlöst skitsnack, söta sandra hemma på visit, galet dansande på statt (fast jag inte ens var full, måste varit pistolhot) tappade lokalsinnet efter några glas vin, men alla vägar ledde till fabulösiskt och vaknade imorse och undrade varför varför varför jag sagt ja till att jobba från tio. Tog emot jättehårt att kliva upp. Skulle varit värt guld att få ligga kvar. Men jag är vuxen och ansvarsfull och har massa arbetsmoral (fanfanfan) och masade mig upp under grymma protester. Jeijei...jobbade, överlevde, tog mig hem och sitter i fotbad nu. Tyckte jag förtjänade det.

Vi rymmer Älskling...vi har dem i garderoben tills de behövs...vi rymmer, Darling, du å jag Alfred.

Undrar när jag är ledig nästa gång...jag behöver skaffa mig ny inspiration, nu kommer inget annat duga, jag har druckit vin och kommer aldrig mera dricka vatten. Jag spottar på vatten...

Varför jag gör som jag gör? För jag kan och jag vill, jag gör det jag gör för jag kan det jag vet hur man gör jag känner igen det och vet alltid alltid alltid att jag går vilse igen och igen och igen....fuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0