Fy fan vad sexigt!

Eller....va?? Finns fan inget som är sexigt runt lunch. Men däremot är det jävligt hett att jag är ledig idag. Ska ner på stan och träffa Sandra och försöka bränna lite pengar. Känner att det vore trevligt idag. Måste ju hinna svänga runt rean innan man missar allt. (Som om jag är jätteintresserad av kläder... Nä, det är jag inte. Men jag är jätteintresserad av att göra av med mina pengar)

Nyårssupé imorgon. Jobbar med min darling och det är finfint. Förra  nyår firade jag med Sandras katt. Det var iofs också helt okej, men han pratar för lite och hårar för mycket.

Nä, torka håret och skaffa ansikte.

Imorgon är en ny dag, i övermorgon är ett nytt år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0