I see the light!!

Jag tänkte kliva upp otroligt tidigt idag och tvätta och städa lägenheten lite. Jag klev upp kvart i elva. Det kan man minsann inte kalla otroligt tidigt. Har åtminstone hunnit slänga in en maskin tvätt, men städa lär jag inte hinna med. Så tråkigt... Eller, jo...det ÄR tråkigt. Känns inte som om jag hinner med något alls här hemma... Och när jag går hemifrån idag kommer jag inte hem igen förrän söndag natt. Jobba ikväll, sova hos anneli, åka och titta på kebab imorgon (eller vad vi nu skulle roa oss med) sova på hotell, direkt till jobbet för personalfest, sedan snubbla hem framåt morgonkvisten. Känns bra. Känne som om man aldrig någonsin kommer få sova...eller städa. Men sak samma...

Vill bara meddela att jag gör mitt sista julbord för i år idag. Mitt sista julbord! Jeei! Gillar inte riktigt att bryta trenden, att inte vara med på det sista imorgon. Har varit med på alla ända från början och kommer inte göra det sista. Bryta mönstret lite... Men tro mig, jag kommer inte ligga sömnlös över det. Inte ett dugg. Faktiskt. Jag börjar se ljuset i slutet på julbordstunneln.

Näe...plocka tvätt lite....packa...duscha....så mycket att göra, så lite tid....

Jag ser ljuset och jag hoppas hoppas hoppas att ögonen därborta är minaminamina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0