Jag vaknade 05.23

Alldeles av mig själv! Och det har väl hänt ungef'är två gånger i mitt frivilliga vuxna liv. Känner mig plötsligt jättegammal och funderar på om jag ska lägga mig halv nio ikväll också eftersom det faktiskt (hjääälp!) är ganska skönt (what??) att inte sova sig igenom hela dagen. Lite irriterad dock. Var ledig igår och tyckte det kunde vara ganska mysigt att ligga hemma och glo på lite tv-serier som man alltid missar annars eftersom man jobbar. Men näedå, jag somnade någonstans mitt i Ugly Betty, som btw är bland det tuffaste jag vet, och vaknade 23.44 och var övertygad om att jag var försenad till jobbet. Det var jag inte. Så då var det bara att somna om. Vaknade alltså nu. Finemang. Jag känner mig litegrann som Anneli. Och det är kolsvart ute...

Skulle ha varit på blodcentralen klockan elva idag. Beklagade mig litegrann hos mamma igår eftersom det var alldeles för nära gryningen och dessutom jätteirriterande att behöva vara ute och gå klockan mitt i morgonen när man inte börjar jobba förrän tre. Det lilla bekymret blev jag av med ganska snabbt eftersom jag tydligen börjar jobba nio. Suck... Två gånger på två veckor höll jag på att missa mitt lunchpass... Är tydligen inte riktigt min grej det där...

Jag tänkte en stund på det som försvann och hoppades det var något bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0