JennieMittINatten

Som vanligt är det alltid skönare att vara vaken mitt i natten. Är egentligen otroligt trött, men somna...näe...inte än tydligen...Var jättelugnt på jobbet. Ganska skönt, för omväxlings skull. Alla julbord börjar tråka ut mig så lugna dagar mitt i veckan är välkomna emellanåt. Ser fram emot en ledig helg dessutom, jag är så bortskämd... Ännu en rymning, fabulösiskt. Ojoj...när jag sa ledig helg menade jag ledig lördag. Söndagen inkluderar p-fest. Antar att det blir lika knäppt som alltid. Lika bra att se fram emot en tung arbetsdag på måndag....alltid redo, som scouterna...fast roligare.

När jag ser reflektionerna av ansiktet är det ansiktet som inte är mitt. Jag ser varenda kontur, varje hårstrå, varje linje som om jag såg det genom förstoringsglas. Men ögonen som glittrar är inte mina, leendet är inte mitt och ansiktet...ansiktet kommer jag nog aldrig känna igen som mitt...måste titta närmare...kanske kanske ser jag något som kan tillhöra mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0