Nu har jag gjort det igen...

Tänkt alltså. Som igår. Fast inte på moral. Funderade mest på fredagskvällen som spenderades på memory-lane. Den här staden är så fruktansvärt liten att jag kanske inte borde varit förvånad över att jag såg två stycken från gymnasiet och en gammal granne från samma tidsperiod under samma kväll. Men ok, det är en håla, vi vet det. Men har inte sett de här tre sedan gymnasiet faktiskt. Som om någon ville få mig att känna mig nostalgisk och gammal. GAMMAL! Elakt... Sådär. Nu ska jag inte tjata mer. Men måste eventuellt byta stad.

Aja, kom bara att tänka på det ige. För idag ÄR jag gammal. Förkyld, rödnäst och gammal. Och oerhört söt.

Älska älska älska det som var, för det har gjort dig till den du är idag. Älska älska älska Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0