Nu rymmer vi igen

Vi är som obstinata småbarn. Jag och Anneli. Vi rymmer för att slippa undan ïbland. För att slippa se skiten, för att låtsas att eländet inte finns ibland, för att få en liten andningspaus. Igår följde vi till och med schemat och lämnade byggnaden så fort elitborden var färdiga. Tog en liten tripp med en flaska vin och ockuperade Hållsta. Lyckliga lyckliga Hållstabor som får andas samma luft som vi. Åååhh....

Vaknade halv sju. För då går Anneli upp. Genomförde en enmansstrejk och sov vidare. Fast jag egentligen var väldigt väldigt kissnödig och förmodligen skulle behövt gå upp. Fick en potta av Anneli som jag inte använde och somnade igen.

Ska snart iväg till the dungeeon igen. Känns lite lyx med bara ett enda bord idag. Fint det...

Vara nån annanstans får mig att önska att verkligheten höll sig borta en stund.
Jag älskar dig. ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0