Back to scratch

När jag var sjutton flyttade jag hemifrån. Jag lämnade mamma, mina två systrar och en katt och skaffade en egen håla på 28 kvadrat. Pyttepytte, med enorm balkong och massa vuxenpoäng. Nu, en sådär sex år senare är jag tillbaka på ruta ett. Eller kanske två. Är numera sambo med lillsyrran igen (och hennes växande mage). Snart kommer dessutom lillkillen och då ska vi trängas två och en halv person i min tvåa. Finns faktiskt de som har det värre. Jag menar, för en sådär hundra år sen eller nåt delade fyra personer på en madrass på golvet. :D Jag delar gärna mina 60 kvadrat med henne å bäbis. Så länge hon stänger dörren på nätterna när lillkillen börjar skrika. :D Och jag byter max en blöja om dagen!! Så d så!! Och ska hon ha barnvakt är timtaxan skyhög, jag e ju trots allt grym barnpassare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0