En blogg om mode???

Kan inte för mitt liv förstå hur fan man kan skriva en hel blogg om kläder?! Är helt bortom min fattningsförmåga hur man lyckas fylla sida upp och sida ner om kläder. KLÄDER?? TYG?? Det är jävligt konstigt... Hur mycket kan man skriva egentligen? Kan i och för sig vara så att det ligger mil utanför mina intresseområden att engagera mig i vad man ska klä sig i för att inte vara ute och töntig, vad kändisarna har på sig ochv ilka färger som är moderna den här våren. JÄTTEKONSTIGT samtalsämne. Jag är hon som inte bryr sig ett skit om kläderna jag har är omoderna, saknar märke eller kostade 49,50:- på H&M. passar dem, är svarta och eventuellt har en liten döskalle eller säkerhetsnål fastsydd så funkar det för mig. Och vem fasen bryr sig om vad Sofi Fahrman (Ja, jag vet vem den konstiga människan är) tycker om hur jag ser ut den här terminen? Jag är hon som fick min desto mer modeintresserade syster att vika sig av skratt och dumförklara mig när jag helt frågande stod och undrade vad FASEN Tiger är. Tydligen ett hippt märke av nåt slag det också... :P Jag har lärt mig EN sak! Det finns ett tufft märke som är skotskrutigt. Vad det heter är ännu ett mysterium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0