Hoppa i sängen....

Tre veckor tog det innan alla delar dök upp till sängen. Nog för att jag älskar Ellos och deras möbler och prylar, men hALlåå??? Vad pysslar de med där borta?? Första gången när hela paketet kom var fotgaveln sprucken, andra gången var fotgaveln krosskadad och tredje gångfen var den iofs hel, men då saknades det ett ben. Ska jag balansera när jag sover eller? Undra om de dricker på arbetstid på deras frakt- och packavdelning eller nåt. Hoppas de åtminstone har roligt i alla fall. Men okej, idag sitterd en ihop. Hel ren, stor och absolut hoppbar. Ska hem och provstudsa efter jobbet tror jag. Man ska ALLTID kolla kvaliteten på nyköpta varor.

Några andra idéer på kvalitetskontroller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0