I´ve lost my MOJO!

Slutade jobba som vanligt runt elva ikväll. Träffade vår finfina receptionare Jesper och söta bartender-Sandra i rökrummet för en officiell avslutningscigg. Jesper undrade (som alla alltid undrar en lördag...eller vilken kväll som helst) om det var nåt festande ikväll som väntade... Normalt hade jag sagt: Ja, en öl eller vå blir det väl. Idag blev det blankt nej. Känns skumt, ovant och förbannat skönt att säga nej, prata en syund i baren och sen gå hem. JAg skyllde på att kvällen festane hade blivit inställt eftersom jag förmodligen har supit sönder mina partceller. De ligger nog däckade på någons vardagsrumsgolv efter en efterfest. (Nån som hittar dom? Säg till mig!! Jag kan behöva dem vid senare tillfälle...) Sandra flinade lite, och mumlade nåt i stil med: "Jennie, du har förlorat din MOJO" Så är den nog...Mojon är lost....Om jag ändå visste vad det betyder. :P Någon som vet var man kan slå upp ordet MOJO? Eller rent av skicka mig en översättning. Jag bjuder på en öl nästa gång vi ses isf. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0