MAYDAY, MAYDAY!!

I NEED MY MOJO!! Kom just på att det är kryssning som hägrar i helgen. Kom just på att det är kryssning med Malin som hägrar. Kom just på att kryssning med Malin betyder att man måste vara i form för att klara av en massa alkohol. Hur Fa-an ska det gå till efter flera veckors torrläggning?? Kommer garanterat somna först, helst före mamma förmodligen. Måste ta med en adresslapp och hänga runt halsen ifall jag tappas bort. Ifall någon hittar mig sittandes i ett hörn gungandes fram och tillbaka skulle jag uppskatta ifall jag återlämnas till min egen hytt och inte släpas iväg till någon skrubb. Jag måste hitta min mojo, jag måste hitta min adresslapp, jag måste hitta min resväska och ett par rena strumpor.

I NEED MY MOJO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0