Orkar inte vara ung och full

Okej, fan vad präktigt det lät då. Men folk som känner mig vet att det inte är så... Men har både fredag och lördag (idag) gått raka vägen hem från jobbet utan en droppe alkohol. JIHOOO!!! Jag är så tuff!! Orkar faktiskt inte vara full längre, är dessutom grymt skönt att komma hem utan att ha varit inblandad i en enda berömd Statt-skandal och vakna nykter, utan huvudvärk och fräsch dagen efter. Mina nya favoritdrinkar är alkoholfri l (inte lättöl, ALKOHOLFRI) och soda med lime. Testa! Är gott.. :D Får väl se hur länge denna knepiga vita period håller i sig...förmodligen några dagar till i alla fall. Eller tills lillkillen kommer. Måste ju va nykter ifall lillsyrran får för sig att föda närsomhelst. Vore snyggt att komma inragglandes på BB med ett moln av öl och jäger runt sig... :D

image44
Jag och Anneli- en gång när jag orkade  vara full. :D

image41
Jonna-lillsyrra nr2 och blivande moster hon med...

image43
Mera bebismage...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0