PISS, PISS, PISS!! (mycket moget av mig)

Orkar fan inte jobba mer nu. Har en dåååålig dag! Alla dessa jävla snacksbrickor och osttallrikar får mig snart att spy. VILL GÅ HEM!! Mår illa, misstänker att jag gick upp tio kilo under natten och känner mig fortfarande mätt och fullproppad efter maten. Måste tillägga att jag inte tycker om att vara mätt. Jättejobbigt. Christian försökte koppla ihop mitt illamående med en graviditet. ""Kan det inte vara en liten bäääbis därinne?" Nej, det kan det då rakt inte, kan jag garantera. Han tillade i och för sig lite försynt att han inte visste hur ofta jag hade sex, men senaste gången som HAN vet om var väl en sådär två månader sedan och då kunde faktiskt graviditetsillamåendet visa sig ungefär nu. CREEPY, hur mycket koll ens arbetskamrater har på en!! Man kan inte ens knulla utan att Lokaltidningen har det på sin ledare. :D Mycket charmigt... Måste ju försäkra er om att jag INTE är gravid. Lovar. Antar att jag åt för mycket pizza kanske. Inte svårare än så. :D Tyckte bara själlva fenomenet med icke-anonymiteten på min arbetsplats var gullig och behövde påpekas. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0