Sol-fan är tillbaka!!

Normalt har jag inte så väldans höga tankar om solen. Men efter vintern blir man fasen uteservering-kalla drinkar-sitta i parken och dricka öl-sugen så fort några stackars strålar tittar fram. Jag är så lättköpt...

By the way ledde årets första någorlunda fina vårdag till en mini-road-trip till WestaRose med Sandra och Johan. IKEA hade massa vinglas som perran kan slänga i golvet nu... Massa skönt att komma ut, komma från stan och träffa gulliga människor, även om det bara var i grannhålan och F-bilen. Solen gör en liiite glad i alla fall. Man liksom påminns om alla grillkvällar som hägrar.. MYYYYS!!!

BY THE WAY IGEN: Jag missar kvällens groteskfestande när stans egna (blahablaha) lokalidoler kommer hem. (jorå...KENT, suck.. :D ) Ska jobba tidigt imorgon och upplägget gå ut efter tolv, bli dyng och upp och jobba lockar inte så fruktansvärt mycket,....

BY THE WAY IGEN 2: Missar även helgens groteskfestande.....där tom efterfesten redan är inbokad. En annan sitter fast på öppet hav vid den tiden....och alla andra skandaliserar hemmaplan.

Från mig alla till dig alla.....ha en skoj kväll vetja!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 15:36:25
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0