Alldeleeees ensaaaam

Två timmar ensam i köket.... SÅÅÅ långtråkigt. Men hej vad min musik jag får spela. ÄNTLIGEN!! Normalt får jag bara massa skäll så fort jag närmar mig cdn, men om ingen är här kan de ju inte säga nåt. Är bara tomten som ser allt...och John Blund....och tandfen och påskharen. Men dem är rätt ofarliga. :P

Sov till tre idag. Började jobba fyra. MÅSTE börja lägga mig i tid. Funkar liksom inte att somna vid sex, sju på morgonen och tro att man ska vakna pigg och tipptopp när klockan ringer vid tio, elva. Närå, som vanligt sover jag vidare och kliver inte upp förrän det är absolut nödvändigt, vilket ofta resulterar i att jag e skittrött, väldigt rufsig och lagom noga sminkad när jag kommer till jobbet. (Gårdagens strumpor brukar också funka. :P)  Man tycker ju att man borde ha nån slags löneförmån i form av personlig väckning när man jobbar på ett hotell, men icke. Måste se över det där och se om det är nåt som kan införas...

Håller tummarna. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0