"He didn´t miss out when THOSE were handed out"

På Östermalm i Sthlm ligger Tittut, en privatklinik som utför ultraljud i bland annat 4D och gör könsbestämmelser. Var där med lillsyrran, hennes ugn, blivande mormor och lillmoster idag. Hur imponerande som helst... Det blir en tuff pojke!! VI FÅR EN LILLKILLE!! (Detta innebär fler döskallar, hoppas jag lillsyss förstår) Man såg hur han rörde sig, hur han gapade, svalde fostervatten, gnuggade sig i ögonen, fick höra hjärtljud, se hans organ...och sist, men absolut inte minst, lillkillens könsorgan! :) Och som alla vet (antar jag, hoppas jag) har småpojkar (och stora också) en penis med pung. Och till och med läkaren var imponerad. Han var välväxt lillkillen. :D Och ja, ovanstående rubrik är kommentaren gyndoktorn fällde om bebbens organ. Lyckost honom... Så har ni en lilltjej på G, passa er! För min systerson kommer krossa hjärtan! :D Minsann!!


image38
Killens fejs, sötast i...eh...stan? eller iaf i ugnen. :D Kliar sig i ögat

image39
Jorå, det ÄR en pojke. Definitivt...


Kommentarer
Postat av: Miss Milja

Men gud, jag ser inte alls vad det där föreställer... det ser ju ut som ett slags korralrev haha eller nåt märkligt under vattnet iallfall... ansikte? Klia sig i ögat?
I CANT SE

2008-01-13 @ 16:02:31
URL: http://www.missmilja.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha, det ÄR nåt märkligt under vatten. massa fostervatten å så bebben. :D Äh, ingen som ser om man inte blir visad. Men det syns tydligt om man vet. Å söt e han!! Typ.. :D

2008-01-13 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0