Det är för mig ett mysterium...

...hur fan du orkar hålla på?? Det är ju för i helvete oprovocerat till och med! För en gångs skull... Men ok, har du sådant kompensationstvång så visst, jag bjuder på det. Är nog bättre än du i alla fall...

Man får även väldigt ont i kroppen när man börjar jobba efter ledigheten. Skulle vilja skylla på växtvärk, men inser att jag förmodligen vuxit klart. Bara att inse. Jag är grymt o-fit och får träningsvärk av att stå upp. Jobbans.. ;) Eller så har det nåt med att göra att ryggen är paj...kan vara så...

I övrigt har jag ett par skojiga spendera-massa-massa-pengar-dagar. Roliga så länge de varar...

Det är för mig ett mysterium hur små små skuggor kan tro att de är stora stora åskmoln...

Kommentarer
Postat av: jeanine

Lust o spendera lite av dessa pengar på lillasyster??

2008-07-09 @ 00:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0