Ingen rädder för vargen här

Jag har nog en gnutta ont i halsen...eventuellt...tror kanske jag borde äta starka piller, få bort det onda och gå i skojig dimma resten av dagen. Bra plan....

Den riktiga planen är inte fullt lika full av rosa moln. Lunch med Sandra på Tapas, sedan bara jobba. Räcker fan så bra måste jag säga. Borde kanske dock inte sitta här om jag ska hinna till tapas till tolv. Kanske borde fundera på att torka håret, sminka mig lite, hitta kläder...ni vet, typ kliva ur handuken och göra något produktivt. Nu kan jag inte ens hitta på någon dålig ursäkt till Sandra om jag blir sen. Hon kommer definitivt läsa det här och då hade jag ju gjort bort mig...jobbans... ;)

Annars noll nytt på fronten. Äntligen kul att jobba igen. Som jag väntat... Svackan var djup och långvarig, men det börjar fan ljusna nu. Får se hur fortsättningen blir...

Ingen tycker om den som inte kan tycka om sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0