Kokain i ögonen

Har varit så groteskt trött i flera dagar nu...vet inte vad som är fel på mig. Gäspar oavbrutet och vill inte vakna på mornarna hur många timmar jag än sovit. Helt fantastiskt... Är dessutom mycket på jobbet också. Tur ´man har fantastisk backup nu när alla försvinner.


Något annat som får mig att bli en gnutta trött också är att jag har en massa ren tvätt över hela min säng som borde vikas och läggas in. Orkar inte... Det är mycket tvätt på 180 cm. Bra packat av mig...

Flagar dessutom över hela kroppen efter min solbränning för 10 dagar sen. Slutar aldrig... Ömsar som en jävla reptil...

Om man är tråkig och inte har något bättre att säga, tråka ut folk med strunt istället för att vara tyst...Irriterar alltid nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0