Nattliga eskapader

På natten när andra sover har jag ofta annat för mig. Sova är liksom inte en av mina främsta prioriteringar. Jag älskar att vara vaken de tysta, mörka timmarna när ingenting utom de ljud jag själv har valt hörs...

På natten när andra sover föredrar jag att hålla mig sysselsatt. Ibland emd saker jag delar med mig av, andra gånger med sådant folk inte har ett skit med att göra...

På natten när andra sover gör jag precis vad jag vill, för då finns ingen annan där att ta hänsyn till. I mörkret är man den man är...på riktigt.

Min tapet är så jävla ful...mitt leende är borta...de mörka fläckarna är borta, utom ett litet stänk i hörnet som inte är mitt....och jag tror jag måste ringa målaren på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0