P-rabatt på notan, tack!

I sann fjortisanda gick lördagkvällen under namnet Operation dynga ner sig. Gick sådär...alkoholen ramlade in, men effekten dyng uteblev...hehe...för vissa. Efterfesten bjöd dock på något avklädda uppträdanden utanför fönstret. Kan avslöja att det innefattade en vattenspridare och vuxenleksaker i gälla färger. Har hört att det finns bildbevis på okänd plats. Sent blev det och skoj var det. (Hårt ska det va och fort ska det gå, eller hur var det sandra?)

Har en liten åsikt om att det krossade glaset på mitt golv var väl onödigt..dammsugaren når knappt dit...suck...

Jag gör det jag gör för jag får det jag vill. Jag får det jag vill för jag kan det jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0