Och solen går som den vill

Solen gick upp idag igen. Det är som en mindre överraskning varje gång. Ibland vore det tufft att vakna på morgonen av att den gick ner...

Samma dag som vanligt. Dock är det ju roligare att jobba för tillfället, back to business måndag, suger... Jobbet är roligt för det mesta...nästan jämt, det är liksom lite skftningarna i omgivningen som avgör statusen för välmåendet. Just nu är de skiftningarna i alla fall på topp, känns bra.

Avslutade kvällen med att hänga i baren i tre och en halv timma med expressen, soda och te...och henke och sandra förstås. Inser i min ensamhet att jag nog måste skaffa mig ett liv. Stanna kvar på jobbet i tre och en halv timma och dricka bubbelvatten räknas nog inte som social aktivitet top notch direkt... (Men soda är fa-an gott!!)

Borde städa....borde tvätta...borde plocka in disken...borde sortera papper. Men det är tråkigt. Punkt.

Solen gick ner igen...utan att blinka till och lysa upp en liten privat del över mitt huvud. Känner mig lurad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0