Äldre, fullare, dock inte klokare.

Spenderade födelsedagen i stadsparken på en filt med massa alkohol och en dunderfylla. Jei....stackars vännerna som fick dra runt på fulla mig som aldrig vill gå hem men är för full för att veta var hon bor...Tack för det, förresten!

Fem dagars intensivt drickande är INGENTING att vara stolt över! Min kropp hatar mig idag...

Var hos Jeanine å bebis igår också...hon har redan fått massa ordning i nya lyan. Mysigt och jordens största balkong. I stil med mitt vardagsrum....nästan... Hörnsoffa därute, inga problem.

Är väldigt opeppad på att jobba idag. Men skvallra inte för nya chefen. ;)

Den som söker han finner, och finner du det inte där så har du förmodligen supit bort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0