Blev så glad så glad

Fick just ett mejl från en snubbe som var det bästa jag läst på länge... Var så roligt så det mest började bubbla i magen på mig och kände till och med för att fnittra lite. (FNITTRA! JAG??!) Men ok, ni fattar grejen. Först skrev han ett mejl om hur han uppfattade mig som totalt blåst efter en pres.sida jag har....egentligen måste man nog läsa mejlet, men skitsamma. Han ändrade i alla fall uppfattning efter att ha läst min blogg som han och sambon skrattade åt tillsammans. Hehe, lite nöjd jag är då med att ha lyckats roa minst två okända människor med min blogg, mitt trista trista liv och min enormt personliga humor...Jeeei...två smarta människor det där.... Tack för det! Behövde få lite fnitterbubblor i magen idag, allt annat var skittråkigt.

Vet ni hur mycket jag tänker bry mig om ifall någon av er tycker jag är helknäpp som tyckte det var så skoj att jag var tvungen att dedikera ett eget inlägg åt det lilla mejlet? Inte ett dugg...surprise...

Är mest nyfiken över var han tyckte sig se det blåsta? Jag är ju för fan inte ens blond... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0