Ibland kan man väl få glömma...

...allt annat och bara vara?

Känns som om allt bara är fel. Ser mig omkring och ser ingenting som stämmer. Saker som brukade skimra ser grå och trista ut, människor som gjorde mig glad kliar i mitt huvud... Kan det vara så att jag borde bo i en liten koja i skogen? ( Vem fa-an skulle jag då dricka vin med??!! )

Livet rullar på utan spännande inslag. Utekvällarna med vännerna är trevliga, hemmakvällarna med nära och kära mysiga...men inget extraordinärt händer. Kan det vara så att det ska vara såhär? Är det det här som är livet va? VAVA??

Nä. PUNKT. Sluta gnälla. Livet är skönt...inga större skråmor...

Du och bara du....var fan är du??

Livet är det som sprinegr förbi dig när du är upptagen med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0